■sacai THE store購入抽選の応募概要■
sacai THE storeでは、抽選方式での販売を行います。
抽選応募に関しての注意点は下記となります。予めご確認の上ご応募をお願いいたします。
なお、応募時にお選びいただいたカラー/サイズを、当選者様のみがご購入いただける抽選方式となりますので、
カラー/サイズのお間違えがないようにご応募下さい。
抽選は先着順ではございませんので、ご応募の前にご注意事項を必ずご確認ください。
■応募方式について■
サイトにログインした状態で、ご希望のサイズ/カラーをお選びいただき、ご応募下さい。
なお、応募時には、カード情報の入力の必要はございません。
当選者のみ当選後に応募したカラー/サイズの商品をご購入できる形式となります。
当選後の決済方法はクレジットカードのみとなりますので、予めご承知おきください。

※店頭抽選と重複してご応募されている場合には自動的に落選となります。
※お1人様1足までのご応募となります。どちらか一方のカラーのみのご応募となります。
※複数アカウント登録されて、複数応募されているのを確認された場合にも自動的に落選となります。
※応募期間中は先着順ではございませんので、いつ応募されても当選確率は変わりません。ページがつながりづらい場合には、時間をおいてご応募ください。
■応募受付期間■
抽選応募期間は下記を予定しております。
12月18日10時から~12月18日17時まで。
■当選者発表について■
当選発表メールは12月23日(時間未定)~12月26日までを予定しております。
当選発表時と、購入開始時のタイミングでメールにてご案内いたします。
当選者様のみにご案内となりますので、メールがない場合には落選となります。
■購入可能日時について■
購入開始は12月23日より開始を予定しております。
12時間程度の購入可能時間を予定しておりますので、必ず当選者様は時間内にご購入をお願いいたします。
時間内にご購入いただけなかった場合には、自動的に購入権利を失います。
決済については、クレジットカードのみとなります。
※時間内にご購入を忘れてしまった場合には、お問い合わせいただきましても、ご対応できませんので予めご承知おきください。
■発送について■
発送開始は12月25日から順次発送を予定しております。
ご希望通りの日時に配送出来ない可能性がございますので、
最短をご希望の場合には、希望なしをお選びください。
※年末年始のお荷物のお届けにつきましては、配送業者の状況によっては遅れが生じる可能性がございますので、予めご承知おきください。
■よくあるご質問、抽選の注意点について■
Q:当選後の購入について
A:当選された場合には、購入可能時間にサイトへログインいただけますと、申し込み時に選んだカラー・サイズの商品をカートに入れることができる状態になっております。
この状態で商品をご購入いただけると購入完了となります。(クレジットカード決済のみ可能)
時間内にご購入いただけなかった場合には、当選資格を失いますので、必ず購入可能時間内にご購入をお願いいたします。
なお、購入開始直後のタイミングは多くのお客様がご購入を行いますので、
アクセスがし辛い状況の時には、時間をおいてご購入をお願いいたします。
Q:初回当選しなかった場合の再抽選の可能性について
A:ご当選されなかった場合にも、当選後に何らかの事情があってご購入されなかった方がいらした場合にのみ、
再抽選を行う可能性がございます。なお、再募集はいたしません。
その際は再抽選時に当選されたお客様にのみメールにてご案内をお送りいたします。
再抽選後、当選者となった場合の購入フローは同じとなります。
Q:申し込みの取り消し・変更について
A:誠に恐れ入りますが、お申し込み完了後の取り消しや変更は、一切できかねますので、
お申し込みの際はお間違えのないよう確認の上、お申し込みお願いいたします。
また、重複でのお申込みは自動的に落選となりますので、予めご承知おきください。
Q:商品の申し込み可能数量について
A:お一人様1点、最大合計1点の申し込みのみが可能です。
お申し込みは1回限りとなりますので、カラー/サイズお間違えのないようにご応募いただきますようお願いいたします。
※店頭での購入制限数量とは異なりますので、ご了承ください。
Q:決済のエラーについて
A:アクセスが集中している可能性がございます。時間をおいて再度ご応募いただきますようお願いいたします。
なお、sacai THE storeでは第三者からのクレジットカード情報盗用による不正利用防止のため、
クレジットカード決済において「3Dセキュア(クレジットカード本人認証サービス)」を導入しております。
Q:応募申し込み確認の方法について
A:お申し込み完了後、申し込み完了メールが届きます。
メールがすぐに届かない場合ございますが、重複での応募ができないよう制御されています。
Q:箱潰れによる返品について
A:申し訳ございません。箱潰れによる返品につきましては、商品に問題がない場合ご対応できかねてしまいます。
Q:メールが届かない場合
A:メールアドレスの登録に間違えがないか、今一度マイページでお確かめください。
間違えがあった場合、修正登録いただくと修正完了メールを配信いたします。
また、迷惑メールフォルダへ振り分けられている可能性がございます。
大変お手数ですが、まずは迷惑メールフォルダや削除済みフォルダのご確認をお願いいたします。
ご注文前には、予め弊社からのメールを受信できるよう、メール設定のご確認をお願いいたします。
なお、応募殺到時には、メールが遅れる場合もございますので、予めご承知おきください。
Q:関税と為替差損について
A:日本以外の国へ発送した際には、関税が発生する可能性がございます。
関税は各国ごとに決められたルールに則って計算されてご購入者様に対して発生するものとなります。
なお、関税発生に関してお客様都合の受取り拒否等された場合には、一切の返金が出来かねますので予めご了承ください。
日本以外から決済した場合や、海外発行カードなどをご利用いただいているお客様は為替レートが適用になります。
この為替レートはお客様がご利用されている決済サービスや、クレジットカードによって設定されている、
為替換算手数料というものが発生いたします。
こちらの手数料は当サイトからご請求しているものではなく、お客様自身がご利用されているクレジットカード会社や、決済サービス側で発生しているものとなります。
そのため購入時と返金が発生したタイミングでそれぞれの日時レートが適用となり、差額が発生する場合がございます。
なお、返金時等に発生した差額に関しましては、各決済サービスや、クレジットカード会社で発生しているものとなりますので、当サイトでは責任を負いかねます。予めご了承ください。

抽選応募は受付終了いたしました。

For purchase at online store
Purchase at the online store will be by raffle.
Please submit your desired color and size in advance via the web.


※Only one pair of either color is eligible to apply.
- Please select raffle entry for either e-commerce storepurchase or Aoyama store purchase.
- Per person only submit once. Multiple applications will be rejected.
- No application can be canceled after you submit to the raffle.
- When you register more than one account and multiple entries are confirmed, you will be automatically disqualified from the raffle.
- It is not a first-come, first-served system during the application period. If you are having trouble connecting to the page, please come back and retry to apply.
- Please select your desired size/color while logged in to the site to apply.
- You do not need to enter your card information when you apply.
- Only the winner will be able to purchase the product in the color/size he or she applied for after the selection.
- Please note that the only method of payment after the selection is by credit card.

Application Period
Entries will be accepted from December 18th at 10:00 AM JST and will closed at 17:00 PM on the same day.

Winner Announcement
- The winner will be notified by email on December 23rd.
- Only the winner will be notified; if there is no email, you will not be selected.

Date and time of purchase
*Please be sure to purchase within the time limit of 12 hours.*

- The purchase is scheduled to start on December 23rd from 7 PM.
- Failure to purchase within the time frame will result in the automatic loss of the right to purchase.
- Only credit card will be accepted for payment.
- Please note that we cannot respond to your inquiries if you forget to purchase on time.
- Please note that this differs from the limited quantities available in stores.

Shipping
- Shipping is scheduled to start on December 25th.
- Please note that we may not be able to deliver on your desired date and time.
- If you want the shortest delivery time, please select "None".
- Please note that delivery of packages during the year-end and New Year's holidays may be delayed depending on the status of the delivery company.

Frequently Asked Questions, Drawing Notes
*The lottery entry is not on a first-come, first-served basis, please wait until the access is not busy to apply. *

Q: About purchasing after winning
A: If you are a winner, the product will be in your account when you log in to the site during the available time to purchase.
- The purchase is completed when you purchase the product in this state.
- Please be sure to purchase the product within the time allowed for purchase, otherwise you will be disqualified from winning.
- Please note that many customers make their purchases immediately after the start of the purchase process, so please wait a little longer if you have difficulty in accessing the site.

Q: What is the possibility of re-drawing if you are not selected this time?
A: Even if you are not selected as a winner, the lottery may be rescheduled only if someone does not purchase the sneakers for some reasons after winning the raffle.
In this case, only the winner at the time of the re-draw will be notified by email.
After the re-draw, the purchase process is the same for those who become winners.

Q: How to cancel or change your application
A: We are sorry, but no cancellation or changes can be made after the completion of the application.
- Please make sure to apply correctly when you apply.
- Please note that duplicate applications will be automatically disqualified.

Q: About the quantity of goods available to apply
A: You can only apply for one item per person, up to a total of one item. Only one pair of either color is eligible to apply. Only one colorway per person.
- Please make sure to apply for the correct color/size.
- Please note that this differs from the limited quantities available in stores.

Q: About payment errors
A: It may be busy. Please wait a few minutes to proceed the payment again.
- In order to prevent fraudulent use of your credit card information by a third party, sacai THE store has to prevent theft of your credit card information.
- We have introduced 3D Secure (credit card identity authentication service) for credit card payments.

Q: How to confirm the application form
A: After completing your application, you will receive a confirmation email.
The email may not arrive immediately, but it is controlled to prevent duplicate applications.

Q: About returns due to crushed boxes
A: We are unable to accept returns due to a damaged box if there is no problem with the product.

Q: If you do not receive the email when you register the raffle application
A: Please make sure that you have entered the correct e-mail address in the My Page.
If you don’t receive registration notification emails, please register a new or correct email address and we will send you a correction confirmation email.
- Sometimes e-mails from us will be sorted to junk mail folders. Please also check your spam folders or deleted folders.
- Before ordering, please check your e-mail settings so that you can receive emails from us in advance.
- Please note that there may be a delay in receiving your email when we are inundated with applications.

Q: About tariffs and foreign exchange losses
A:
- If you want to ship to a country other than Japan, you may be charged a customs duty.
- The customs duty is calculated in accordance with the rules of each country and will be charged to the buyer.
- Please note that no refunds will be made in the event that the customer refuses to accept the shipment.
- Exchange rates will be applied to customers who have made a payment from outside of Japan or who have used an overseas credit card.
- This exchange rate is based on the exchange rate set by your payment service or credit card.
- There is a currency conversion fee.
- The currency convention fee is not charged by our site but by your credit card company or payment service.
- There may be the currency differences depending on the time of purchase and the time of the refund.
- Please note that the difference between the purchase and the refund is the responsibility of the respective payment service or credit card company.
Raffle entry is now closed.
PAGE TOP