■sacai THE store購入抽選の応募概要■
sacai THE storeでは、抽選方式での販売を行います。
抽選応募に関しての注意点は下記となります。予めご確認の上ご応募をお願いいたします。
なお、応募時にお選びいただいたカラー/サイズを、当選者様のみがご購入いただける抽選方式となりますので、
カラー/サイズのお間違えがないようにご応募下さい。
抽選は先着順ではございませんので、ご応募の前にご注意事項を必ずご確認ください。
■応募方式について■
サイトにログインした状態で、ご希望のサイズ/カラーをお選びいただき、ご応募下さい。
なお、応募時には、カード情報の入力の必要はございません。
当選者のみ当選後に応募したカラー/サイズの商品をご購入できる形式となります。
当選後の決済方法はクレジットカードのみとなりますので、予めご承知おきください。

※お1人様1足までのご応募となります。どちらか一方のカラーのみのご応募となります。
※複数アカウント登録されて、複数応募されているのを確認された場合にも自動的に落選となります。
抽選応募は青山店かオンラインストアどちらかのみ、重複の申込みは落選といたします。
※応募期間中は先着順ではございませんので、いつ応募されても当選確率は変わりません。ページがつながりづらい場合には、時間をおいてご応募ください。
■応募受付期間■
12月2日(木)19:00から抽選受付 12月3日(金)07:00で受付終了となります。
【当選者発表について】
*当選結果は12月9日16:00からマイページにて確認が可能となります。
*当選発表メールは12月9日(時間未定)を予定しております。
*当選者様のみにご案内となりますので、メールがない場合には落選となります。
【購入可能日時について】
*当選者様の購入開始は12月9日から開始を予定しております。
*18時間程度の購入可能時間を予定しておりますので、必ず当選者様は時間内にご購入をお願いいたします。
*時間内にご購入いただけなかった場合には、自動的に購入権利を失います。
*決済については、クレジットカードのみとなります
*時間内にご購入を忘れてしまった場合には、お問い合わせいただきましても、ご対応できませんので予めご承知おきください。
【発送について】
*発送開始は12月10日から順次発送を予定しております。
*ご希望通りの日時に配送出来ない可能性がございますので、最短をご希望の場合には、希望なしをお選びください。
*お荷物のお届けにつきましては、配送業者の混雑状況によっては遅れが生じる可能性がございますので、予めご承知おきください。
(荷物追跡番号の配送状況が更新されない場合は、時間をおいて更新してください。)
【よくあるご質問、抽選の注意点について】
※抽選応募は先着順ではございませんので、アクセスが混雑している時は時間をおいてご応募下さいませ。

Q:当選後の購入について
A:当選された場合には、購入可能時間にサイトへログインいただけますと、申し込み時に選んだカラー・サイズの商品をカートに入れることができる状態になっております。
この状態で商品をご購入いただけると購入完了となります。(クレジットカード決済のみ可能)
時間内にご購入いただけなかった場合には、当選資格を失いますので、必ず購入可能時間内にご購入をお願いいたします。
なお、購入開始直後のタイミングは多くのお客様がご購入を行いますので、アクセスがし辛い状況の時には、時間をおいてご購入をお願いいたします。
Q:初回当選しなかった場合の再抽選の可能性について
A:ご当選されなかった場合にも、当選後に何らかの事情があってご購入されなかった方がいらした場合にのみ、再抽選を行う可能性がございます。
その際は再抽選時に当選されたお客様にのみメールにてご案内をお送りいたします。
再抽選後、当選者となった場合の購入フローは同じとなります。
Q:申し込みの取り消し・変更について
A:誠に恐れ入りますが、お申し込み完了後の取り消しや変更は、一切できかねますので、
お申し込みの際はお間違えのないよう確認の上、お申し込みお願いいたします。
また、重複でのお申込みは自動的に落選となりますので、予めご承知おきください。
Q:商品の申し込み可能数量について
A:お一人様1点、最大合計1点の申し込みのみが可能です。
お申し込みは1回限りとなりますので、カラー/サイズお間違えのないようにご応募いただきますようお願いいたします。
※店頭での購入制限数量とは異なりますので、ご了承ください。
Q:決済のエラーについて
A:アクセスが集中している可能性がございます。時間をおいて再度ご応募いただきますようお願いいたします。
ブラウザの閲覧履歴を消すことや、閲覧ブラウザをご変更いただくことで決済完了する場合もございますので、そちらをお試しいただけますと幸いです。
なお、sacai THE storeでは第三者からのクレジットカード情報盗用による不正利用防止のため、
クレジットカード決済において「3Dセキュア(クレジットカード本人認証サービス)」を導入しております。
Q:応募申し込み確認の方法について
A:お申し込み完了後、申し込み完了メールが届きます。
メールがすぐに届かない場合ございますが、重複での応募ができないよう制御されています。
Q:箱潰れによる返品について
A:申し訳ございません。箱潰れによる返品につきましては、商品に問題がない場合ご対応できかねてしまいます。
Q:メールが届かない場合
A:メールアドレスの登録に間違えがないか、今一度マイページでお確かめください。
間違えがあった場合、修正登録いただくと修正完了メールを配信いたします。
また、迷惑メールフォルダへ振り分けられている可能性がございます。
大変お手数ですが、まずは迷惑メールフォルダや削除済みフォルダのご確認をお願いいたします。
ご注文前には、予め弊社からのメールを受信できるよう、メール設定のご確認をお願いいたします。
なお、応募殺到時には、メールが遅れる場合もございますので、予めご承知おきください。
Q:関税と為替差損について
A:日本以外の国へ発送した際には、関税が発生する可能性がございます。
関税は各国ごとに決められたルールに則って計算されてご購入者様に対して発生するものとなります。
なお、関税発生に関してお客様都合の受取り拒否等された場合には、一切の返金が出来かねますので予めご了承ください。
日本以外から決済した場合や、海外発行カードなどをご利用いただいているお客様は為替レートが適用になります。
この為替レートはお客様がご利用されている決済サービスや、クレジットカードによって設定されている、
為替換算手数料というものが発生いたします。
こちらの手数料は当サイトからご請求しているものではなく、お客様自身がご利用されているクレジットカード会社や、決済サービス側で発生しているものとなります。
そのため購入時と返金が発生したタイミングでそれぞれの日時レートが適用となり、差額が発生する場合がございます。
なお、返金時等に発生した差額に関しましては、各決済サービスや、クレジットカード会社で発生しているものとなりますので、当サイトでは責任を負いかねますので予めご了承ください。


その他の問い合わせにつきましては、下記よりお問い合わせください。

ec@sacai.jp

(問い合わせ殺到時には順次ご返答させていただきます。)

上記以外の問い合わせにつきましてはご返答できかねてしまいます。
店舗へのご連絡は、ご遠慮いただきますよう何卒ご理解とご協力のほど、どうぞよろしくお願いいたします。

応募の際には、上記全てをご同意いただけたものとします。


抽選応募は受付終了いたしました
For purchase at online store
Purchase at the online store will be by raffle.
Please submit your desired color and size in advance via the web.

※Only one pair of either color is eligible to apply.
- Please select raffle entry for either e-commerce store purchase or Aoyama store purchase.
- Per person only submit once. Multiple applications will be rejected.
- No application can be canceled after you submit to the raffle.
- When you register more than one account and multiple entries are confirmed, you will be automatically disqualified from the raffle.
- It is not a first-come, first-served system during the application period. If you are having trouble connecting to the page, please come back and retry to apply.
- Please select your desired size/color while logged in to the site to apply.
- You do not need to enter your card information when you apply.
- Only the winner will be able to purchase the product in the color/size he or she applied for after the selection.
- Please note that the only method of payment after the selection is by credit card.

Application Period
Entries will be accepted from December 2th at 7:00 pm JST and will closed at 7:00 am December 3th JST.

Winners Announced
*You also will be able to check the raffle result after you log-in from 4:00 pm JST on December 9th.
*The winner will be notified by email on December 9th.
*Only the winner will be notified; if there is no email, you will not be selected.

Date and time of purchase
*Please be sure to purchase within 18 hours.

- Please complete the payment from the following URL within the payment period.
- After the payment period, the payment will be invalid and the right to purchase will be transferred to another customer.
*Only credit card will be accepted for payment.
*Please note that we cannot respond to your inquiries if you forget to purchase on time.
*Please note that this differs from the limited quantities available in stores.

Shipping
*Shipping is scheduled to start on December 10th.
*Please note that we may not be able to deliver on your desired date and time.
*If you want the shortest delivery time, please select "None".
*Deliveries during Golden Week Holiday may be delayed depending on the status of the delivery company.

Frequently Asked Questions, Drawing Notes
*The lottery entry is not on a first-come, first-served basis, please wait until the access is not busy to entry.

Q: About purchasing after winning
A: If you have been selected, please log in to our site at the time you are ready to purchase, and you will be able to add the products of the color and size you selected at the time of application to your cart. Please proceed the payment after you add your pair to the cart.
*Please be sure to purchase the product within the time allowed for purchase, otherwise you will be disqualified from winning.
*Please note that many customers make their purchases immediately after the start of the purchase process, so please wait a little longer if you have difficulty in accessing the site.

Q: What is the possibility of re-drawing if you are not selected this time?
A: Even if you are not selected as a winner, the lottery may be rescheduled only if someone does not purchase the sneakers for some reasons after winning the raffle.
In this case, only the winner at the time of the re-draw will be notified by email.
After the re-draw, the purchase process is the same for those who become winners.

Q: How to cancel or change your raffle entry
A: We are sorry, but no cancellation or changes can be made after the completion of the application.
*Please make sure to entry correctly when you submit your entry.
*Please note that duplicate applications will be automatically disqualified.

Q: About the quantity of goods available for entries
A: You can only submit your entry for one item per person, up to a total of one item. Only one pair of either color is valid for raffle entry. Only one colorway per person.
*Please make sure to select for the correct color/size.
*Please note that this differs from the limited quantities available in stores.

Q: About payment errors
A: It may be busy. Please wait a few minutes to proceed the payment again.
*In order to prevent fraudulent use of your credit card information by a third party, sacai THE store has to prevent theft of your credit card information.
*We have installed 3D Secure (credit card identity authentication service) for credit card payments so please make sure that your credit card 3D Secure authentication is available.
*In some cases, you may be able to complete the payment by deleting your browser's browsing history or changing the browser you are using.

Q: How to confirm the entry form
A: After completing your entry, you will receive a confirmation email.
The email may not arrive immediately, but it is controlled to prevent duplicate applications.

Q: About returns due to crushed boxes
A: We are unable to accept returns due to a damaged box if there is no problem with the product.

Q: If you do not receive the email when you register the raffle application
A: Please make sure that you have entered the correct e-mail address in the My Page.
If you don’t receive registration notification emails, please register a new or correct email address and we will send you a correction confirmation email.
*Sometimes e-mails from us will be sorted to junk mail folders. Please also check your spam folders or deleted folders.
*Before ordering, please check your e-mail settings so that you can receive emails from us in advance.
*Please note that there may be a delay in receiving your email when we are inundated with applications.

Q: About customs and foreign exchange losses
A:
*If you want to ship to a country other than Japan, you may be charged a customs duty.
*The customs duty is calculated in accordance with the rules of each country and will be charged to the buyer.
*Please note that no refunds will be made in the event that the customer refuses to accept the shipment.
*Exchange rates will be applied to customers who have made a payment from outside of Japan or who have used an overseas credit card.
*This exchange rate is based on the exchange rate set by your payment service or credit card.
*There is a currency conversion fee.
*The currency convention fee is not charged by our site but by your credit card company or payment service.
*There may be the currency differences depending on the time of purchase and the time of the refund.
*Please note that the difference between the purchase and the refund is the responsibility of the respective payment service or credit card company.

Agree to all of the terms and conditions above, and place an entry


Raffle entry is now closed.
PAGE TOP